18 Kasım 2013 Pazartesi

Rina izle ( Hayallerimizi Satmadık ya ) hd izle


Rina izle ( Hayallerimizi Satmadık ya )



Film bilgisi
Ada' da yaşayan 3 yakın arkadaşın hikayesinin anlatıldığı süper bir film sizlerle. Ali, Ömer ve Umut isimli bu 3 arkadaşdan ali plajda çalışmaktadır ve her yaz aynı kızın adaya gelmesi için beklemektedir. Umut ise balıkçılık işi ile uğraşmaktadır. Ömer' de babası ile çiftçilik yapar bu 3 gencin süper hayat hikayesi sinema severler ile. Rina filmin de ' Hayallerimizi de Satmadıkya ' şiirineden bakabilirsiniz.

Gitmek cesaret ister ufaklık
Gidecegin yer neresi olursa olsun
Sevdiklerinle arana mesefe girince
varış yerinin hiç bir anlamı kalmaz.
Vedalaşmakta zor iştir biliyo musun ?
Oturursun geminin kıçına.
Bakarsın sevdiklerine gittikçe ufalırlar ufalırlar kaybolurlar
O zaman anlarsın işte
Vedaşalmak asıl kalana değil gidene koyar.
100 defa söyledim sana hüzünlü değilim, mizacım böyle.
Bak şarabımla beraberim.
Çocukluğumdan beri hayaller kuruyorum
Şarabımdan Ayrılmadan hemde.
Ben şarabımdan Ayrılmıyorum.
O da bana bunca gidene rağmen hala hayal kurdurtmaya devam ediyor.
Ne olmuş yani büyük adam olamadıksa?
Hayallerimizi satmadık ya ?..

http://www.turkcedublajizle.net/rina-izle-hayallerimizi-satmadik-ya.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder